În atenţia tinerilor antreprenori !

Asociaţia Oamenilor de Afaceri din Moldova, în parteneriat cu Agenţia de Dezvoltare Regională Nord organizează prima ediţie a şcolii de afaceri.

Instruirea se va desfăşura în perioada 27-28 martie 2017 în incinta Universităţii de Stat „Aleco Ruso”, mun. Bălţi, str. Puşkin, 38.

Pentru înscriere la instruire contactaţi specialistul principal al ADR Nord dl. Pavel Curcovici.

Tel: 0231 6 19 80

e-mail: spsp.adrnord@gmail.com

anexă: Agenda instruirii

Școala de afaceri AOAM

Agenda

Luni, 27 martie 2017
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, sala polivalentă,
str.  Pushkin 28,

Curs de instruire – DriveUP Angry Business

09:00  – 09:30 Înregistrarea   participantilor
9:30 – 09:50 Semnarea acordului   AOAM cu Universitatea de Stat „Alecu Russo”
9:50 – 10:00 Cuvant de salut   din partea Directorul ADR Nord, Ion Bodrug

DriveUP Angry Business

10:00 – 11:15 Alegerea sau UpGrade Nișă de Business

– Tehnica Titanicului
– Celula ideală
– Tehnica Expertizei
– Tehnica cererii și ofertei
– Regulile de selecție a nișei
– Resursele pentru selecția nișei
– Ciclul, costul, durata tranzacției
– Exercițiu practic 5×5

11:15 – 11:30 Pauză de cafea
11:30 – 13:30 Tehnologia   Angry Business: Flux, Convertor, Produs

– Creare flux de clienți
– Setare platforme de promovare”
– Împachetarea afacerii: Site/LP/Marketing Kit
– Regulile de expunere și vânzare a produsului
– Valoare și preț
– Post-vânzare și loializare

13:30 – 14:30 Prânz
14:30 – 15:30 QxP   sau Formula Venitului

– Ce este lead-ul
– Tipuri de lead-uri
– Procent de conversie
– Tipuri de conversie
– Cec mediu
– Frecvența tranzacției

15:30 – 15:45 Pauză de cafea
15.45 – 17.30 Tehnici   și paradigme de vânzări

– Procesarea și calibrarea clienţilor
– Noţiunea de tranzacție: repede/puțin, repede/mult, încet/mult, încet/puțin
– Pâlnia de vânzări și marketing

 

 

 

 

 

Marți, 28 martie 2017
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, sala polivalenta,
str.  Pushkin 28,

Curs de instruire –   Accesarea Fondurilor Nerambursabile

09:00  – 09:30 Înregistrarea   participantilor
09.30 – 10.30  

Elemente generale și specifice referitoare la   Finanțările Nerambursabile/Granturi
– Ce este o finanțare nerambursabilă/grant și care sunt elementele   distinctive;

–    Surse de informare privind finanțările   nerambursabile disponibile pentru entitățile din Republica Moldova;

–    Managementul de proiect în cadrul proiectelor cu   finanțare nerambursabilă;

10.30 – 10.45 Sesiune de întrebări și răspunsuri
10.45 – 11.00 Pauză de cafea
11.00 – 12.30  

Analiza și completarea dosarului Cererii de   Finanțare
– Ce reprezintă și ce conține dosarul Cererii de Finanțare?

– Citirea Ghidului de Finanțare și analiza   elementelor componente;

– Analiza structurii Cererii de Finanțare. Elemente   Distinctive;

– Completarea și depunerea Cererii de Finanțare;

12.30 – 13.00 Sesiune de întrebări și răspunsuri
13.00 – 14.00 Prânz
14.00 – 15.15  

Bugetul Cererii de Finanțare
– Elemente distinctive ale Bugetului Cererii de   Finanțare;

– Tehnici de construcție a Bugetului Cererii de   Finanțare;

– Verificarea și validarea Bugetului Cererii de   Finanțare;

15.15 – 15.30 Sesiune de întrebări și răspunsuri
15.30 – 15.45 Pauză de cafea
15.45 – 16.45  

Analiza procesului de evaluare, selecție și implementare a proiectelor finanțate din Fonduri Nerambursabile
– Verificarea preliminară (elementele de eligibilitate) a Cererii de   Finanțare;
– Evaluarea tehnică și financiară a Cererii de Finanțare;
– Semnarea Contractului de Finanțare;
– Decontarea cheltuielilor/rambursarea/debursarea investiției;
– Auditul proiectului;
– Prezentarea rapoartelor de progres;

16.45 – 17.30 Sesiune de întrebări/răspunsuri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Consiliul Raional Edinet © 2013 Creat de Inform-Teh srl.