În atenţia tinerilor antreprenori !

Asociaţia Oamenilor de Afaceri din Moldova, în parteneriat cu Agenţia de Dezvoltare Regională Nord organizează prima ediţie a şcolii de afaceri.

Instruirea se va desfăşura în perioada 27-28 martie 2017 în incinta Universităţii de Stat „Aleco Ruso”, mun. Bălţi, str. Puşkin, 38.

Pentru înscriere la instruire contactaţi specialistul principal al ADR Nord dl. Pavel Curcovici.

Tel: 0231 6 19 80

e-mail: spsp.adrnord@gmail.com

anexă: Agenda instruirii

Școala de afaceri AOAM

Agenda

Luni, 27 martie 2017
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, sala polivalentă,
str.  Pushkin 28,

Curs de instruire – DriveUP Angry Business

09:00  – 09:30 Înregistrarea   participantilor
9:30 – 09:50 Semnarea acordului   AOAM cu Universitatea de Stat „Alecu Russo”
9:50 – 10:00 Cuvant de salut   din partea Directorul ADR Nord, Ion Bodrug

DriveUP Angry Business

10:00 – 11:15 Alegerea sau UpGrade Nișă de Business

- Tehnica Titanicului
- Celula ideală
- Tehnica Expertizei
- Tehnica cererii și ofertei
- Regulile de selecție a nișei
- Resursele pentru selecția nișei
- Ciclul, costul, durata tranzacției
- Exercițiu practic 5×5

11:15 – 11:30 Pauză de cafea
11:30 – 13:30 Tehnologia   Angry Business: Flux, Convertor, Produs

- Creare flux de clienți
- Setare platforme de promovare”
- Împachetarea afacerii: Site/LP/Marketing Kit
- Regulile de expunere și vânzare a produsului
- Valoare și preț
- Post-vânzare și loializare

13:30 – 14:30 Prânz
14:30 – 15:30 QxP   sau Formula Venitului

- Ce este lead-ul
- Tipuri de lead-uri
- Procent de conversie
- Tipuri de conversie
- Cec mediu
- Frecvența tranzacției

15:30 – 15:45 Pauză de cafea
15.45 – 17.30 Tehnici   și paradigme de vânzări

- Procesarea și calibrarea clienţilor
- Noţiunea de tranzacție: repede/puțin, repede/mult, încet/mult, încet/puțin
- Pâlnia de vânzări și marketing

 

 

 

 

 

Marți, 28 martie 2017
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, sala polivalenta,
str.  Pushkin 28,

Curs de instruire –   Accesarea Fondurilor Nerambursabile

09:00  – 09:30 Înregistrarea   participantilor
09.30 – 10.30  

Elemente generale și specifice referitoare la   Finanțările Nerambursabile/Granturi
- Ce este o finanțare nerambursabilă/grant și care sunt elementele   distinctive;

-    Surse de informare privind finanțările   nerambursabile disponibile pentru entitățile din Republica Moldova;

-    Managementul de proiect în cadrul proiectelor cu   finanțare nerambursabilă;

10.30 – 10.45 Sesiune de întrebări și răspunsuri
10.45 – 11.00 Pauză de cafea
11.00 – 12.30  

Analiza și completarea dosarului Cererii de   Finanțare
- Ce reprezintă și ce conține dosarul Cererii de Finanțare?

- Citirea Ghidului de Finanțare și analiza   elementelor componente;

- Analiza structurii Cererii de Finanțare. Elemente   Distinctive;

- Completarea și depunerea Cererii de Finanțare;

12.30 – 13.00 Sesiune de întrebări și răspunsuri
13.00 – 14.00 Prânz
14.00 – 15.15  

Bugetul Cererii de Finanțare
- Elemente distinctive ale Bugetului Cererii de   Finanțare;

- Tehnici de construcție a Bugetului Cererii de   Finanțare;

- Verificarea și validarea Bugetului Cererii de   Finanțare;

15.15 – 15.30 Sesiune de întrebări și răspunsuri
15.30 – 15.45 Pauză de cafea
15.45 – 16.45  

Analiza procesului de evaluare, selecție și implementare a proiectelor finanțate din Fonduri Nerambursabile
- Verificarea preliminară (elementele de eligibilitate) a Cererii de   Finanțare;
- Evaluarea tehnică și financiară a Cererii de Finanțare;
- Semnarea Contractului de Finanțare;
- Decontarea cheltuielilor/rambursarea/debursarea investiției;
- Auditul proiectului;
- Prezentarea rapoartelor de progres;

16.45 – 17.30 Sesiune de întrebări/răspunsuri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Consiliul Raional Edinet © 2013 Creat de Inform-Teh srl.