HRAMUL SATULUI ONEȘTI CU SURPRIZE PLĂCUTE.

La 14 octombrie 2016, ziua Hramului satului, Acoperămîntul Maicei Domnului,  în satul Onești, primăria Zăbriceni a fost deschis oficial Azilul pentru persoane în vîrstă și persoane cu dizabilități.

La sărbătoarea de deschidere a Azilului au participat: deputatul în Parlamentul Republicii Moldova dl Sîrbu Oleg, președintele raionului Edineț dl Iurii Garas, primarul comunei Zăbriceni dna Valentina Derevenciuc, alte oficialități ale raionului Edineț, cetățeni din sat. Oaspeții au fost întîmpinați, după tradiție, cu pîine și sare.

img_5017

 

img_5019

 

img_5023

La deschidere Președintele raionului, dl Iurii Garas, a menționat, că în ajutorarea persoanelor aflate în dificultate şi la îmbunătățirea condiţiilor de trai pentru bătrîni, familii social-vulnerabile și persoane cu dizabilităţi, cu susținerea conducerii de vîrf a Republicii, atît și celei din teritoriul raionului s-a dus la bun sfîrșit reparația localului pentru amplasarea Azilului raional pentru persoane în vîrstă și persoane cu dizabilități.

Cu o diplomă de gratitudine a fost  menționat SRL „Constructorul”, director Iurie Cucuta, care a îndeplinit lucrările de reparație și amenajare la Azil.

img_5043

De asemenea a felicitat cu deschiderea acestui local, atît de necesar raionului,  și deputatul în Parlament dl Oleg Sîrbu.

Localul este amenajat cu tot necesarul pentru trai, încăperile sînt spațioase, cu multă lumină, căldură și este în așteptarea noilor locatari.

img_5008

img_5012

img_5027

 

 

În aceeași zi, în apropiere de Azilul pentru persoane în vîrstă și persoane cu dizabilități, a fost deschis după renovare și Oficiul medicilor de familie Onești.

Un aport considerabil la reparația și renovarea acestui Oficiul l-a adus dl Oleg Guțan, director la Instituția medico-sanitară pubică „Cenrul medicilor de familie Edineț”.

img_5055

 

img_5060

 

img_5067

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Consiliul Raional Edinet © 2013 Creat de Inform-Teh srl.